1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 657446

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-01-17
RocknRolf2: ( ang Hirsch ) ..och då skulle Timrå ha kickat Kapanen...? Hmm vem sa efterklok. Vi har den trupp vi har men behöver förstärkningar... och en vinst mot SSK ett trendbrott. Det är rätt ointressant och höra om dina efterkloka värvningar och hugg & slag mot Timrå. Jag skulle också kunna sätta ihop ihop ett Timrå SM-guld lag idag på pappret men skulle det säkert funka ...? tror inte det - se MODO ifjol ! Personkemi, bra träning och tränare samt en god stämning i laget är indigrienser som nog så viktigt som "bara" en bunt bra spelare,,,, brukar man inte säga vilja slår klass...dock inte bara vilja. Imorgon vill vi se vilja ala Manderville/ Blake som vid 1-2 målet igår - FORZA Timrå !

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer