Tycker ändå inte att Svoboda kan beskyllas så jättemycket för målen .. alla tre var ju faktist returer..Tredje målet fick de väl t.o.m. skjuta 2-3 returer innan puckuschlingen gled in lite retsamt ..
Okej några puckar kanske han borde limma .. men ska inte backarna rensa bort returer, eller åtminstone låsa motståndarnas anfallare som Djurgårdens backar gör ?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Okej några puckar kanske han borde limma .. men ska inte backarna rensa bort returer, eller åtminstone låsa motståndarnas anfallare som Djurgårdens backar gör ?