RocknRolf2-"iggy: vem är efterklok? Jag ville ju ha Corey kvar från början!": Nu börjar jag snart svikta i mina försök att argumentera mot dig Rolf. Tittar man i backspegeln så verkar du ha rätt(med belägg å allt) i 90-95% av allt tyckande. Jag känner mig liten vid sidan av dig Rolf. Du är mer eller mindre facit.
Kan det vara så eller håller jag sakta men säkert på malas ner av maskineriet Rolf(& company).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kan det vara så eller håller jag sakta men säkert på malas ner av maskineriet Rolf(& company).