1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 657629

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-01-17
Laken:

Jantunen kan ej ensam fixa nytt kontrakt åt oss. Jantunen har en stor bonus för att ta oss till slutspel. Undrar hur motiverad han är nu när slutspelsplatsen är förlorad?

Nu är 3 poäng ett måste mot SSK på Torsdag. Det är inte säkert att ens det räcker eftersom vi har både FBK o HV71 borta. Medans SSK har typ Mora hemma.

Nu gäller det att ta fram det sparade kapitalet på x antal miljoner o värva spetskompetens inför kvalserien. Gör vi inte detta blir det (hemska tanke) Allsvenskan nästa år. Bobcats lär väl ramla ut dom också så något derby blir det inte heller...

ps. 2-3 förlust igen! har tappat räkningen, är det mer än 10 gånger?. Synd att man inte spelar på bomben... D.s

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer