Fet-Ecke: Tror nog att det är klart innan dess om det kommer någon mer, Jantunen blev ju klar innan, men han får inte spela förrän den 23/1 OM det blir någon mer så lär det snart komma ut ..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror nog att det är klart innan dess om det kommer någon mer, Jantunen blev ju klar innan, men han får inte spela förrän den 23/1
OM det blir någon mer så lär det snart komma ut ..