1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 657944

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-01-17
Nu har Charles tagit till gnällspikstaktiken igen. Visst, jag såg inte tacklingen.. och den var säkert inte vacker heller. Sen är jag också besviken över hur lite Manderville har presterat framåt hittills.

Men att Challe och DIF skulle gnälla över en ful tackling var inte så värst oväntat. En gång stockholmare alltid stockholmare.
Dom är ju som bekant inte vana vid den norrländska klassikern där man inte lirar med silkesvantar och vattenkammat skägg...
Den så kallade "skogshuggarhockeyn" *Smile*.



"The fight is on" Nu tar vi SSK i kväll... Vi ska till slutspel !!!.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer