1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 658830

Sv: GO TIMRÅ GO
nRoger: Vad var det som var hemskt med mina inlägg ikväll då? Ångesten vid skitspel och 0-1? Ja, Timrå ger uttryck för starka känslor hos mig. Så väl här i gb, som på läktarn som var fan som helst. Har du nångång sett eller hört en upprörd publik nångång? min ångest här i relation snäll.
Det enda som är ynkligt här ikväll är att du ids fortsätta med ditt pinsamma gnäll över mina inlägg. Försöker du impa på andra skribenter eller? "Jag är minsann en duktig skribent som ständigt hackar på Rocknrolf2s skrivande" duktigt.

Gillar du inte mig så råder jag dig att ignorera mina inlägg, för i fortsättningen kommer jag i alla fall skita helt i dina.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.