Mogylni: som ny medlem eller med nytt nick föreslår jag att du läser genom det som skrivits den senaste tiden så kommer du att uptäcka att detta ämne är om inte avslutat så i alla fall ganska inaktuellt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
som ny medlem eller med nytt nick föreslår jag att du läser genom det som skrivits den senaste tiden så kommer du att uptäcka att detta ämne är om inte avslutat så i alla fall ganska inaktuellt