Redhat: Låter det verkligen trovärdigt att TIK skall lyckas presentera en hel femma när spelarmarknaden inte direkt dräller av klasspelare? Samtliga sportchefer för lagen runt de 2 strecken är ju dessutom på spelarjakt. De har i flera fall (LIF/BIF) dessutom gott om pengar.
Vi får väl se, men jag är skeptisk till detta rykte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi får väl se, men jag är skeptisk till detta rykte.