FH - avdammad: Nu tror jag. Ryktena går från den ena dagen till den andra. Här om dagen avslöjade väl FM att det var en svensk, en amerikan och ytterligare nån eller NÅGRA spelare som skulle komma. Nu är det helt plötsligt enbart finnar, verkar som om "källan" har lite svårt att bestämma sig. Men för mig kvittar det om det är finnar, svenskar eller amerikanare så länge dom är den förstärkning Timrå behöver.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Helt klart ett väldigt spännande rykte.