Om vi leker med tanken att det "bara" blir Jantunen skall det bli spännande att se vilka han får lira med.
Blir det stora omflyttningar eller slänger man månne in honom bredvid Regin - Wennerberg och flyttar Ström så Ström/Crippe får lira i 4:e utifrån bäst dagsform kanske?
Någon som bevakat träningar och sett vilka Jantunen spelat med?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Blir det stora omflyttningar eller slänger man månne in honom bredvid Regin - Wennerberg och flyttar Ström så Ström/Crippe får lira i 4:e utifrån bäst dagsform kanske?
Någon som bevakat träningar och sett vilka Jantunen spelat med?