jokklas: Skulle ju även vara roligt att höra om nån har sett den där finske backen, som fick try-out av Timrå, på nån träning. Känns som om han inte kommer att stanna, eller?
Vad jag har hört angående Jantunen och träningen så höll han tydligen på att träna inbrytningar med ytterligare en mystisk spelare. Låter ju osannolikt spännande.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad jag har hört angående Jantunen och träningen så höll han tydligen på att träna inbrytningar med ytterligare en mystisk spelare. Låter ju osannolikt spännande.