Om jag inte misstar mig, så var det väl samma snack om "en massa" spelare som var på väg in vid förra transferfönster också. Det var väl 3st som var klara...av det blev det bara en Svoboda!
Jag hoppas verkligen att dessa rykten stämmer denna gång, det behövs nytt blod i truppen...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag hoppas verkligen att dessa rykten stämmer denna gång, det behövs nytt blod i truppen...