Man kan ju hoppas på nån fler, måste säga att Sloan gjorde allt fel i går men men. som Nubben sa: lätt att få men svårare bli av med! ingen lär få lämna om inte nåt utlandskontrakt för nån och det tror inte jag på. Ska man tro på nånting, så blir det strid på kniven till sista omgången och då talar vi kvalseriespöket som kan vänta
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ingen lär få lämna om inte nåt utlandskontrakt för nån och det tror inte jag på.
Ska man tro på nånting, så blir det strid på kniven till sista omgången och då talar vi kvalseriespöket som kan vänta