Jäddrar vad många inlägg som flög där! Bra jobbat, censuren! Det blir bara FÖR mycket skitsnack här ibland.
Jäkligt kul att föreningen nu värvat två poängmakare av klass. Hoppas Rosa kan ansluta redan till matchen mot HV.
Är det bara jag som undrar varför Rosa stannade så länge i Los Angeles organisation? Jag menar, han fick spela väldigt få matcher under den långa tid han försökte slå sig in i truppen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jäkligt kul att föreningen nu värvat två poängmakare av klass. Hoppas Rosa kan ansluta redan till matchen mot HV.
Är det bara jag som undrar varför Rosa stannade så länge i Los Angeles organisation? Jag menar, han fick spela väldigt få matcher under den långa tid han försökte slå sig in i truppen.