tjobba: Med tanke på att vi möter Mora en gång och Brynäs två ggr och har 6 hemmamatcher och enligt vad jag kan se ett ruskigt bra slutprogram....och med vind i ryggen och starka nyförvärv.....hm.....det kommer att gå vägen....tro mig.....det blir 11 helt underbara omgångar sett ur Timrå IK ögon....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Brynäs två ggr och har 6 hemmamatcher och enligt
vad jag kan se ett ruskigt bra slutprogram....och med
vind i ryggen och starka nyförvärv.....hm.....det kommer
att gå vägen....tro mig.....det blir 11 helt underbara
omgångar sett ur Timrå IK ögon....