"Det är ingen billig spelare, men vi tycker han är värd pengarna för att vi ska nå målet, att undvika kvalserien, säger sportchefen Kent Norberg."
(st.nu ang. värvningen av Rosa. Mmm...målsättningen har sänkts en aning. Vill minnas att allt annat än slutspel var uteslutet åtminstone så sent som före nyår..)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
(st.nu ang. värvningen av Rosa. Mmm...målsättningen har sänkts en aning. Vill minnas att allt annat än slutspel var uteslutet åtminstone så sent som före nyår..)