tjobba: Jag vet....3 poängsystemet gör att man kan både klättra upp snabbt och falla oxå.....Vi fallit ner en längre tid nu.. vi klättrar sakta,men säkert(andrum och en match i taget) uppåt och med vind i ryggen och med poängmaskinerna Rossi och Jantunen och ev Persikan i laget.....då börjar vi få igång maskineriet på allvar... 8250 i Löfbergs Lila Arenan satt idag tysta.....gamla Timrå IK fanns på isen......4-1.......Strongt jobbat.... Konkurrens på forwardssidan.....=det blir krig om platserna.. =succé.......efter en hittills säsong i uppförsbacke.....vi börjar att rulla uppför,sakta men säkert..... Hårt kämpa är vad som gäller..... ALLA(inte jag)....jag skriker inte kvalserien.. Jag på hoppet och slutspel i vår...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
klättra upp snabbt och falla oxå.....Vi fallit ner en längre tid nu..
vi klättrar sakta,men säkert(andrum och en match i taget)
uppåt och med vind i ryggen och med poängmaskinerna
Rossi och Jantunen och ev Persikan i laget.....då börjar
vi få igång maskineriet på allvar...
8250 i Löfbergs Lila Arenan satt idag tysta.....gamla
Timrå IK fanns på isen......4-1.......Strongt jobbat....
Konkurrens på forwardssidan.....=det blir krig om platserna..
=succé.......efter en hittills säsong i uppförsbacke.....vi
börjar att rulla uppför,sakta men säkert.....
Hårt kämpa är vad som gäller.....
ALLA(inte jag)....jag skriker inte kvalserien..
Jag på hoppet och slutspel i vår...