Satt nyss o kikade på aftonbladets bilder från matchen. Vad riktigt skönt att se Svoboda rädda och att vi sätter våra chanser.
Måndag kväll kan bli intressant med minst 2 nya namn i laget. Men det kanske viktigaste, att Svobodas formkurva pekar uppåt precis som den behöver göra om vi ska vinna några matcher.
Förhoppningsvis så kan man jobba vidare på namnen Svoboda och Rosa (om han lyckas) efter säsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Måndag kväll kan bli intressant med minst 2 nya namn i laget. Men det kanske viktigaste, att Svobodas formkurva pekar uppåt precis som den behöver göra om vi ska vinna några matcher.
Förhoppningsvis så kan man jobba vidare på namnen Svoboda och Rosa (om han lyckas) efter säsongen.