Johan J: Tiden då folk spelade av hjärta och inte för pengar tog slut för ett par decennier sedan. Läste just den där utmärkta röda historiken över TIK, Lill-Strimma sågade det där tankesättet redan på 70-talet.
Är Lindman i form (tveksamt?) och är villig att spela för oss mot att få skita tusenlappar tycker jag att han är välkommen.
Sedan är naturligtvis positivt att ha spelare i laget typ Robert Carlsson som verkligen har ett timråhjärta, men det är naivt att tro att det kan vara ett kriterium för att få spela.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är Lindman i form (tveksamt?) och är villig att spela för oss mot att få skita tusenlappar tycker jag att han är välkommen.
Sedan är naturligtvis positivt att ha spelare i laget typ Robert Carlsson som verkligen har ett timråhjärta, men det är naivt att tro att det kan vara ett kriterium för att få spela.