"Pengar är alltid pengar och sådana kan man aldrig få för mycke av. Om du vart erbjuden jobb av konkurrenten, med nästan dubbla lönen. Skulle du inte ta den changsen då ?"
Gäller detta enbart spelare eller gäller det övriga inom klubben också?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Pengar är alltid pengar och sådana kan man aldrig få för mycke av.
Om du vart erbjuden jobb av konkurrenten, med nästan dubbla lönen.
Skulle du inte ta den changsen då ?"
Gäller detta enbart spelare eller gäller det övriga inom klubben också?