Djävulskt starkt gjort att slå FBK borta igår. Som grädden på moset får Nubben tag i precis en sådan spelare som behövs, en erkänt skicklig målskytt och poängmakare (Rosa).
Nu känns det som om att det finns möjlighet att klara sig ifrån kvalserien. Det skar i mitt hjärta att behöva tippa TIK 11:a i tabellen. Nu ser jag fram emot att laget pissar på mitt tips och slutar på 9:e eller 10:e plats istället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu känns det som om att det finns möjlighet att klara sig ifrån kvalserien. Det skar i mitt hjärta att behöva tippa TIK 11:a i tabellen. Nu ser jag fram emot att laget pissar på mitt tips och slutar på 9:e eller 10:e plats istället.