Top Cat: Ska det pissas på tips kan de gott sluta åtta på en gång.
Funderar bara på hur det ska kunna sammanfalla med att Mora (som alla gillar) går till slutspel, och DIF (som ingen gillar) hamnar i ingemansland. Känns som ett rejält långskott, men om det pissas på tips så pissas det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Funderar bara på hur det ska kunna sammanfalla med att Mora (som alla gillar) går till slutspel, och DIF (som ingen gillar) hamnar i ingemansland. Känns som ett rejält långskott, men om det pissas på tips så pissas det.