gud: Håller med. 684700 är väl ingen särskilt anmärkningsvärd lön för att vara högsta höns i en förening i Timrås storlek?
Intressantare då att se skillnaden i spelarnas pröjs tycker jag. Att t ex ifrågasatte Crippe drog in mer än Gunno. Fast Gunno kanske placerar smart så att det inte syns så mycket i rullorna?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Intressantare då att se skillnaden i spelarnas pröjs tycker jag. Att t ex ifrågasatte Crippe drog in mer än Gunno. Fast Gunno kanske placerar smart så att det inte syns så mycket i rullorna?