1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 661320

Sv: Nyförvärv?
Nubben skall värva en hel femma och det är redan klart med spelarna det är bara pappersjobb kvar, så vi kan vänta oss en center och 2 backar till. Först så hade nubben en hel femma som hade spelat tillsammans tidigare på G men det blir väl några då som har spelat tilsammans kan man ju tänka sig... Vilka som nu har spelat med Rosa eller Jantunen. Det kan ju tänkas att spelarna som är på G har spelat med varandra någon tidigare säsong. Att hitta spelare som har spelat tillsammans vore ju toppen för TIK just nu med tanke på hur lite som är kvar av grundserien...

Kan det vara så att några i dagens lag har spelat med några spelare som är på väg till laget???

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer