Kerstin_k: Men i så fall är det ju knappast troligt att han sätter sig på flyget hem. Då bränner han rimligen sina skepp. Han lär väl jobba på i AHL och hoppas på att antagonisten floppar.
Men det vore roligt att se hur ett lag med Gunno, Pärssinen, Rosa och Jantunen hävdar sig i ett ev slutspel! Håller (till min förvåning) allt mer med RR2, kör på bara!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det vore roligt att se hur ett lag med Gunno, Pärssinen, Rosa och Jantunen hävdar sig i ett ev slutspel! Håller (till min förvåning) allt mer med RR2, kör på bara!