Kerstin_k: Men, som tidigare sagts, det finns ju inte så mycket att stjälpa.
Iofs har det ljusnat de senaste två matcherna, men innan dess rådde ju snarast en kollektiv kramp. I det läget ser jag ingen stor risk att för många nyfövärv stör inarbetade roller, rollerna verkar ju inte ha funkat ändå i år.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Iofs har det ljusnat de senaste två matcherna, men innan dess rådde ju snarast en kollektiv kramp. I det läget ser jag ingen stor risk att för många nyfövärv stör inarbetade roller, rollerna verkar ju inte ha funkat ändå i år.