SaraS: Med alla dessa nyförvärv som rammlar in i pari och minut. Så måste ju någon sitta på bänken. Med mina ögon sett så tycker jag han verkar vara en av kandidatern till att nöta bänk. Kanske är det han känner själv också, eftersom han inte tackar klacken som resten gör.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så måste ju någon sitta på bänken.
Med mina ögon sett så tycker jag han verkar vara en av kandidatern till att nöta bänk.
Kanske är det han känner själv också, eftersom han inte tackar klacken som resten gör.