1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 66281

Sv: Går upp?
gud:
Skunk? Håll dig till rö´tjutet du och domustrappan och ta din nattvard i vanlig ordning så kommer detta att ordna sig! Nu håller vi på att ladda upp för den kommande kvalserien och vi ska vara så sur och griniga som det bara går när det drar igång. Pollisarna ska stå rakt ut och irritera den som står bredvid på läktarn, på så vis så kommer vi att hålla igång klacken och alla kommer att vara sur och grinig hela kvalserien! Tequilla måste bli en bra dryck nu med mycket salt och citron till! "Ungdomarna får dricka ättiksprit"

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...