1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 664920

Sv: Crippe lämnar TIK
Ambroo: va bor du själv? i timrå centrum bland missbrukare? nacksta? bredsand? det enda stället som är direkt bättre måste vara i sundsvall centrum.

I söråker har vi ett div 2 bandylag , ett div 5 herr fotbollslag, ett div nått dam fotbollslag som är med i svenska cuppen, ett ica och ett konsum :D ett köpcentrum med andra ord :D en digitalbio och det bästa av allt inte en massa missbrukare av diverse dråger som går omkring för dom har åkt till andra orter.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.