1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 666414

Sv: Crippe lämnar TIK
Bragd-Birger: meningslös verksamhet är det defenitivt inte, även om få juniorer syns i a-laget. Utan j20-laget hade Z sannolikt dragit till Modo och vi kanske inte hade spelat i eliten idag. Vem vet när näste storstjärna kommer? Som det har varit nu ett antal år så har väl inte juniorerna varit tillräckligt bra. Jämför vårat junislag med den som slussar upp fler talanger, deras j20 har varit klart bättre en länge tid. Men nu verkar vårt j20 ha en bättre upplaga än på mycket länge, så jag räknar med minst 1 uppflyttad spelare till nästa år.
Men visst, kan hålla med om att det är märkligt att man har tagit in vilken avdankad skit som helst ibland istället för att flytta upp nån junis.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.