1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 66726

Sv: Slutspel...
Hrmf, har spenderat halva kvällen på att fixa in mig på nätet... Smart som jag är lyckades jag till slut = blir ett vrak imorgon igen!

Grattis MoDo! Mitt favvoslutspelslag krossade lappsatan och utjämnade till 2-2 i matcher, fortsätt så...!

Sorry Brynäs! 0-4 i matcher i kvarten för andra året i följd... Illa som fan!

DIF faller in i gamla synder och spelar uselt i kvarten, fast de har ju "råd" = 15 SM-guld att falla tillbaka på...!

MIF-HV71 lika ungefär lika jämnt som befarat, men nu har smålänningarna "matchboll".... Lycka till med den!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...