Ta och stick hål på den där fö**annade trumman! Inse att det inte imponerar ett dugg när klacken står och mal sitt heja heja heja timrå... det blir bara fruktansvärt irriterande i längden. Ska man gå på match i timrå så är man väldigt noga med att hamna så långt bort från trumman som möjligt. Trumman ska användas, inte tu tal om det, men betydligt mindre än idag!
Nä en stor eloge till Leksands-klacken som verkligen kunde göra sig hörda mellan varven!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä en stor eloge till Leksands-klacken som verkligen kunde göra sig hörda mellan varven!