1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 668769

Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
JimmyH: Du glömde 'bättre ekonomiskt resultat'. Modo har ju gjort fantastiska brakförluster de senaste tre, fyra åren. Med tanke på att publiksnittet ligger kvar på samma här-i-övik-älskar-vi-minsann-hockey-nivå denna säsong ska det bli spännande att se vad resultatet blir i år.

Men det är klart. Nästa år får dom ju sin arena, och då kommer alla dom som nu får nöja sig med att stå utanför och längta äntligen plats. Jädrars vad kosing det kommer generera.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.