1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 668942

Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
hellge:
Lilla gubben..Håll isär oss..

Jag stavar ÖDMJUK med ett litet G..
Den andre däruppe stavar med ett STORT g..

Både du och jag vet vilket lag som är
lillebror och det är inte mitt lag..

Att sedan ingen av er "kusiner" kan läsa eran egna historia
kontra TIMRÅ IKs historia kan vi inte Timrå IK supportrar få skit för..

Pssst..
Varken jag eller Dream Team menar inget illa heller.
Bara det går åt helvete för ditt skitlag..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.