1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 669909

Sv: Jantunen
Regin måste få fortsätta spela center, skulle vilja säga att han redan nu är lagets bäste center 19 år gammal!

Sedan han bytte position till centerplatsen har allt lossnat för honom. Han passar mycket bra att få pucken mitt i banan då b la han är grym på att ta in pucken med kontroll o fart i anfallszonen.

Manderville kan vi inte missa ett år till! Nubben har redan gjort det misstaget en gång för mycket. Manderville måste vara högprioriterad nästa säsong. Om det skulle stå mellan honom o Nilsson så finns det inget alternativ...

Regin överglänser Nielsen varje match.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.