1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 672460

Sv: Våga vägra Virus!
Laken: Virus blandar och ger. Det är också det som stör mig. Oftast, inte alltid, så är Timrå det sämre laget oavsett hur mycket bättre de är än motståndarlaget.
Som igår, jag är övertygad om att Virus ansåg att Brynäs var det bättre laget och förlorade matchen helt orättvist. Är du av samma uppfattning som Virus? Att Brynäs var det bättre laget. I så fall förstår jag att du delar Virus sympatier.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.