1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 675735

Sv: Vidtag nödvändiga åtgärder!
Frella: Tycker nog att både Kapanen o Kipper visade upp ett målvaktsspel som var klasser bättre än Svobadas. Endast en dålig match?? Det är väl knappast den enda matchen han släppt in billiga, matchavgörande puckar? Men genomgående usel tycker jag definitivt inte han är. Av de tre vi haft i vinter är han den bäste! Men bättre än en 2:a (godkänd) är han inte tyvärr och jag hade nog väntat mig lite mer. Tanken med mitt resonemang är helt enkelt att i förhållande till vad han kostar (skatter, lön osv) kostar han betydligt mer än han smakar!

JB i Leksand som nån tidigare nämnde skulle möjligtvis kunna vara ett alternativ. Fast jag ser nog honom mer som en tänkbar andremålis....

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer