Bragd-Birger: Jo. Och Z och Micke Lind var inne på över 40 mål bakåt i spel 5-5 01/02, inte helt relevant jämförelse men ändå. Har man mycket speltid i ett bottenlag blir det många minusmål. Jaja, Houkko är ingen klockren värvning, men jag lipar inte om han kommer hit.
Behåller vi 5 backar så ska vi värva minst 2 till. 3 hela backpar och en junior är alldeles för tunt, då är vi ju i princip tillbaka i samma skit så fort nån blir skadad.
In med en sjysst förstecenter. Warg duger som andrecenter och Regin/Nielsen som 3:e/4:e.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Behåller vi 5 backar så ska vi värva minst 2 till. 3 hela backpar och en junior är alldeles för tunt, då är vi ju i princip tillbaka i samma skit så fort nån blir skadad.
In med en sjysst förstecenter. Warg duger som andrecenter och Regin/Nielsen som 3:e/4:e.