RocknRolf2: Hehehe, ibland är du kul. Sedan tjällossningen 2005 har du varit missnöjd med satsningen och beklagat klassen på de nya spelarnamnen. Så gör du dina egna konstruktiva försök och det framgår att det inte är så lätt ändå. Hustruplågar-Huokko?? Edvin Frylén??? Det var förresten länge sedan jag såg att du snackade om Wallenberg vars kontrakt med Leksand du grät över.
Klädsamt att du slutat med avgånubbendårå-inläggen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
RocknRolf2: Hehehe, ibland är du kul. Sedan tjällossningen 2005 har du varit missnöjd med satsningen och beklagat klassen på de nya spelarnamnen. Så gör du dina egna konstruktiva försök och det framgår att det inte är så lätt ändå. Hustruplågar-Huokko?? Edvin Frylén??? Det var förresten länge sedan jag såg att du snackade om Wallenberg vars kontrakt med Leksand du grät över.
Klädsamt att du slutat med avgånubbendårå-inläggen.