1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 676149

Sv: Strålman i landslaget
Rayman: Kul för Anton Strålman, javisst! Hoppas det går bra för honom.
"Kul att BÅG tar in lovande spelare o inte nån gammal uv.". Jaha - och med det vill du säga att Jörgen Jönsson är en lovande spelare????????????
BÅG är en som jag kallar för "kompisnominerare" dvs plockar ut en del spelare som han är kompis med och har tränat tidigare, typ JJ.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.