Ja just det, ingen kom till skott, nätade, hängde in den eller vad du nu vill. Och förlängningen då, fem minuter eller NHL-evighetsövertid tills någon äntligen gör mål. Annars kanske straffläggning vore något, frågan är bara hur man löser det rent praktiskt. Varannan gång, eller?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och förlängningen då, fem minuter eller NHL-evighetsövertid tills någon äntligen gör mål. Annars kanske straffläggning vore något, frågan är bara hur man löser det rent praktiskt. Varannan gång, eller?