1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 67934

Sv: Detroit kan tvinga ”Zäta” till klubbyte
dr Dängroth: Ja men om man nu skulle spekulera i att det inte går bra i kvalet, vi har ju OS i färskt minne som kan symbolisera hur det kan gå, o att Z gör mindre bra ifrån sig i VM.

Vilket lag ska han då välja? Det kommer att bli en huggsexa utan dess like o vi kommer att sitta gråtandes i våra stugor med 47000 blöta servetter runt omkring oss.

Då får man väl hoppas på Modo så att man har en chans att få se denne virtuos på isen.

Fast jag tror att han fixar kvar TIK i ES o sen gör han ett mindre bra VM o då blir han kvar hos oss en säsong till.
O det är nästa säsong som TIK kommer att bli Svenska mästare för 1:a gången!

Den ljusnande framtid är vår!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...