Är det Laken som skrivit det här.... ;-) dags och jämföra listorna *ler* själv åker man ut med alla sina tre barn och skriker Timrå till slutspelet !! PURE JOY !! genom ståplats och ut till Strimmahallen KOM IGEN TIMRÅ !!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
själv åker man ut med alla sina tre barn och skriker Timrå till slutspelet !! PURE JOY !! genom ståplats och ut till Strimmahallen KOM IGEN TIMRÅ !!