iggy: Ja Mandy får hemskt gärna vara kvar..mer tveksam då på backsidan .. 21:an tycker jag är tveksam..vi behöver nog fler ALLSIDIGA!! backar som både har skridskoåkning o BRA SKOTT o där tycker jag allsvenskan har några riktigt bra backar i Ejdepalm växjö Sondell Saik Hersley Malmö m.fl riktigt riktigt bra skridskoåkare i kombination med egenskapen att skjuta hårda distinkta direkskott i mål något Tik behöver till nästa säsong!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
21:an tycker jag är tveksam..vi behöver nog fler ALLSIDIGA!! backar som både har skridskoåkning o BRA SKOTT o där tycker jag allsvenskan har några riktigt bra backar i Ejdepalm växjö Sondell Saik Hersley Malmö m.fl riktigt riktigt bra skridskoåkare i kombination med egenskapen att skjuta hårda distinkta direkskott i mål något Tik behöver till nästa säsong!