1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 6849

Sv: Simmons är värdelös!
Martin Romö är en gammal Nolby Hockey grabb. Så fick jag det sagt. Ville bara skryta med att vi i Nolby fått fram en del hyggliga lirare genom åren, utan ishall,utan konstfruset då förstår ni att oddsen inte är de bästa att få fram bra Hockeylirare. Men nu i och med att SCA dumpat gifter, haft Nolby som soptipp på 50-talet, så har Sundsvalls kommun fattat sitt beslut att vi får gjuta en betongplatta med förberedning för konstfrysning. Så inom en snar framtid så ska väl våra grabbar i Nolby också få lite bättre träningsförhållanden.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...