1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 685166

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Frella: Grundspel har det nog funnits. Misstagsminimering. Våga-under-kontroll (men inte så mycket, eftersom ni är så uschla framåt).
Med total avsaknad av snipers och backar som absolut tjänar på att vara defensiva högre upp i banan - parat med en enda bra tvåvägscenter (Warg) så...ser det nog inte roligare ut än så. Obekvämt, virrigt och ängsligt.
Frågan är om det var the only way to go. Jag tycker personligen att Kenta har tendenser till både hängslen och livrem, något som manifesterades övertydligt när han fegspelade Timrå ur kvarten förra året.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.