1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 685391

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Bragd-Birger: Att vi (inkl.backarna) inte släppt in så mycket mål tror jag också delvis beror på att dom haft hyfsad hjälp av en del forwards..vi har några slitare..
som jobbar bra typ Robban, O spec Manderville som hjälpt till oerhört med sin checking ..i år har han varit bättre än någonsin!!
Backarna har också "slitit" bra det är inte där bristen är utan nog har de varit arbetsvilliga! men de har inte räckt till rent spel o skicklighetsmässigt. Därför behöver backlinjen 06/07 kraftigt förnyas o förstärkas.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.