-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
+ 17
- Silly Season 2026-27 (5177)
- Apropå nånting... (188106)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Var inte på matchen men med tanke på inläggen så verkar spelet inte se allt för bra ut inför KS.
Ska man vara orolig eller kommer det att bli en bättre inställning i KS? Är vi inte bättre än ett ordinärt allsvenskt gäng?
Några säger tvärtom: att i träningsmatcherna är inte den rätta fokuseringen inne, man laddar inför KS o kommer att spela betydligt bättre.
En inställningsfråga mao?
Sen klagas det över värvningarna, visst det var inte så lyckat med facit i hand, men måste det ältas hela tiden?
Vi har det lag vi har o grabbarna blir ju inte mer positiv av att höra av supportrana hur dåliga dom är hela tiden, dom försöker o dom kommer inte att vika ner sig i KS.
Det dom behöver är positiva tongångar nu inför KS o i KS, det som har varoit har varit o dom är medvetna om att dom har gjort en dålig säsong.
Så ge dom nu allt stöd dom kan få i KS, dom behöver det o vi behöver det!
Om dom kgör allt dom rimligtvis kan o vi gör allt vi kan, då kommer vi tillsammans att försätta berg!!!!!
Timrå IK är till för att stödjas!!!!!!!