1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 701577

Sv: 1:a April?
Kerstin_k: Jag känner visserligen Mattias Eriksson men jag skulle aldrig kanalisera känsliga uppgifter om spelare för dennes skull.

Jag kan sträcka mig till att säga om det finns några rykten eller sånt och så får han jobba vidare utifrån det. Det är hans jobb att gräva fram nyheter, något han har betalt för - inte mitt!

Och visst det är så att de många gånger sitter och gissar sig fram till nyheter. Det handlar ju hela tiden om att bräcka den andre som du säkert förstår.

Jag ringde ju Nubben ikväll efter tillkännagivandet av Lotvonen för att få höra sanningen.

Vore jag illojal skulle jag väl ha i första hand ha ringt till pressen. Nu får Eriksson luska i den där nyheten om han vill. Konfrontera Masken eftersom det är han som har gjort uttalandet.

I övrigt finns väl inget mer att tillägga.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...